Apie mus
Filosofija
Vaikai naudoja daugybę skirtingų "kalbų" parodyti savo supratimą ir išreikšti savo mintis bei kūrybiškumą apie jį supantį pasaulį. Šios vaikų kalbos arba mokymosi būdai sudaro visą vaiko visumą. Mokymasis ir žaidimai nėra atskiros sritys. Vaikų klausimai ir pastabos suteikia mums galimybę mokytis ir ieškoti kartu. Tai nuolatinis bendradarbiavimo procesas, kelias, kurį mes pasirinkome eiti kartu su Vaiku. Juk Vaikui svarbiausia yra ne jo veiklos rezultatas, o pats procesas ir patyrimas.
Todėl mūsų, suaugusiųjų, užduotis, demonstruoti pagarbą kūrybiniams vaikų procesams bei skatinti vaikų tarpusavio bendravimą, saugų tarpusavio ryšį.
Mūsų ugdymo įstaiga tai „gyvas organizmas", bendrų santykių tarp vaikų, mokytojų ir tėvų vieta: gyva, sveikinanti ir autentiška.
Vertybės
Vaikas – dėmesio centre!
Jis yra pagrindinis savo žinių konstruktorius.
Aplinka - Trečiasis pedagogas!
Aplinka veikia kaip „trečiasis pedagogas“, kuris suteikti autentišką ir prasmingą patirtį vaikams.
Pedagogai auga kartu su vaiku!
Pedagogas yra vaiko bendražygis, o ne vedlys.
Dokumentacija- kokybiško ugdymo pagrindas!
Pedagogai dokumentuoja vaiko ugdymosi procesus kiekvieną akimirką, tokiu būdu siekadami visapusiško vaiko poreikių patenkinimo.
Tėvai - darželio bendruomenės dalis!
Puoselėjame bendradarbiavimą su vaiko tėvais, jų norą įsitraukti į ugdymo procesus.
Dėkingumas | Nuoširdumas | Bendradarbiavimas | Empatija |
---|---|---|---|
Atvirumas pokyčiams |
Komanda
Naujus komandos narius atrenkame tik įvertinę profesinius, emocinius ir psichologinius kandidato gebėjimus, o savo profesinę kvalifikaciją keliame dalyvaudami seminaruose, praktiniuose užsiėmimuose ir kryptinguose mokymuose.
Mūsų komanda vadovaujasi sekančiais principais:
-
pateikti mokymąsi prasmingu ir įtraukiančiu būdu;
-
traktuoti mokymosi procesą kaip šventę;
-
sukurti vaikams galimybes išreikšti savo pačių interesus per savo kūrybą;
-
suteikti vaikams galimybes per lietimą, regą, uoslę ir klausą ištirti skirtingas medžiagas jų aplinkoje;
-
skatinti stebuklo ir vaiko savęs bei savo hipotezių atradimo momentus;
-
suteikti novatorišką aplinką vaikams;
-
skatinti santykių kūrimą, socialinį bendradarbiavimą;
-
skatinti vaikų smalsumą.
Mums svarbiausia, kad vaikai augtų ne tik fiziškai, bet ir psichologiškai saugioje ir jų poreikius atliepiančioje aplinkoje, tarp mylinčių ir gerbiančių suaugusiųjų.